Često postavljana pitanja

U nastavku možete pronaći odgovore na najčešće postavljena pitanja u vezi sa FitPass članarinom

SADRŽAJ
1
Šta je FitPass i kako se koristi FitPass kartica?
2
Informacije o sportskim objektima i disciplinama u FitPass sistemu
3
Privatni korisnici
4
Poslovni Korisnici

1. Šta je FitPass i kako se koristi FitPass kartica?

Šta je FitPass?

FitPass je brand nastao sa idejom da omogući svim ljudima da vježbaju više sportova i idu u više različitih sportskih i rekreativnih objekata po cijeni od samo jedne mjesečne članarine.

U sistemu se nalaze najbolje teretane, bazeni, fitness centri, plesni studiji, kao i druge ponude fizičkih aktivnosti koje će odgovarati potrebama pojedinca, uz uštedu vremena i novca.

Prednosti FitPass-a za pojedince?

FitPass predstavlja najbrži i najlakši pristup za sport i rekreaciju u BiH. Umjesto da plaćate jednu članarinu u određenom sportskom centru, mi Vam pružamo mogućnost da sa jednom karticom, po cijeni od standardne mjesečne članarine, pristupite velikom broju sportskih objekata u svim većim gradovima u BiH i trenirate preko 40 disciplina koje imate u ponudi. Prilagođavajte aktivnosti svojim potrebama i budite aktivni gdje god da se nalazite! Specijalne pogodnosti i popusti koje doprinose zdravijem načinu života, a koje ostvarujete korištenjem FitPass usluga,doprinijeće motivaciji i olakšati put ka kvalitetnijem i zdravijem životu.

Prednosti FitPass-a za kompanije?

FitPass je jedinstveni sistem za motivaciju zaposlenih koji omogućava zaposlenima u privatnom i javnom sektoru korištenje velikog broja sportskih objekata i aktivnosti širom BiH. FitPass kartica predstavlja odličan način investiranja u svoje zaposlene i prilika za jačanje lojalnosti prema kompaniji. Kroz sport i rekreaciju će se povećati fizička kondicija, ali i produktivnost zaposlenih u svim firmama koje su uključene u program. Zahvaljujući našem pristupu razvoju zaposlenih, individualnim ponudama i konstantnom unaprijeđivanju sistema, FitPass je pionir ove vrste nagrađivanja zaposlenih u BiH. Benefiti: a) Povećana produktivnost zaposlenih uslijed zdravijeg pristupa životu indirektno utiče i na uvećanje poslovnog prihoda; b) Bolje zdravstveno stanje zaposlenih će usloviti i manje izostanaka sa posla; v) Optimalno rješenje - ponude se formiraju prema potrebama i mogućnostima kompanije, g) Povećava se atraktivnost kompanije za potencijalne zaposlene, d) Pozitivna slika kompanije - Budite kompanija koja na različite načine pozitivno utiče na ispunjenje profesionalnih i privatnih potreba zaposlenih.

Kako da nabavim FitPass karticu?

U zavisnosti da li želite da budete privatni, ili poslovni korisnik FitPass usluga, u daljem uputstvu možete pročitati kako da nabavite FitPass karticu.

Kako se koristi FitPass kartica?

Da biste pristupili željenom objektu u FitPass sistemu, potrebno je da na ulazu pokažete svoju karticu uz važeći lični dokument sa fotografijom. Osoblje sportskog objekta će očitati Vašu karticu putem elektronskog uređaja ili papirne forme, čime će evidentirati dolazak, a potom FitPass karticu vratiti Vama.

Koliko često mogu da koristim FitPass karticu?

Moguće je iskoristiti jedan termin dnevno.

U kojim gradovima mogu da koristim FitPass karticu?

Trenutno se u FitPass sistemu nalazi 10 gradova u BiH. Svoju FitPass karticu možete iskoristiti u bilo kojem gradu i sportskom objektu koji je Partner FitPass sistema.

Da li moju karticu mogu da koriste druge osobe?

Korištenje tuđe kartice nije dozvoljeno. Svaka kartica je personalizovana i važi uz lični identifikacioni dokument.

Da li moju karticu mogu da koriste moja djeca?

Roditelj može ustupiti svoj termin djetetu do 14 godina. Prisustvo roditelja je neophodno radi identifikacije prilikom očitavanja kartice. Nije moguće istovremeno korištenje kartice od strane roditelja i djeteta. Moguće je iskoristiti samo jedan termin dnevno, bilo da karticu koristi dijete ili roditelj.

2. Informacije o sportskim objektima i disciplinama u FitPass sistemu

Koji sportski objekti su dostupni u FitPass sistemu??

Bez obzira na članarinu koju imate, možete koristiti sve sportske objekte koji se nalaze u mreži partnera FitPass-a. Kompletan spisak možete pogledati na stranici OBJEKTI.

Kako da pronađem željeni sportski objekat ili disciplinu u mojoj blizini?

Na stranici OBJEKTI nalazi se spisak objekata koji se nalaze u mreži partnera FitPass-a. Kroz filtere za grad, dio grada, discipline i nazive objekata možete pronaći objekat ili disciplinu u gradu ili dijelu grada koji Vas interesuje.

Kako da saznam više informacija i ponudu željenog sportskog objekata?

Svi sportski objekti koji se nalaze u mreži partnera FitPass-a imaju svoj profil na stranici OBJEKTI. Klikom na željeni objekat možete pročitati više informacija o njemu (grad, dio grada, tačnu adresu, ocjenu, uslove i usluge koje nude FitPass korisnicima). Obavezno pročitajte informacije o objektu prije nego što ga posjetite, kako biste provjerili koje usluge su u ponudi, da li postoji obavezna rezervacija termina i treninga, radno vrijeme objekta i druge detalje.

Kako se bilježi dolazak sa FitPass karticom?

Na ulazu u sportski objekat pokažite svoju FitPass karticu uz važeći lični dokument sa fotografijom. Osoblje sportskog objekta će očitati Vašu karticu putem elektronskog uređaja ili papirne forme, čime će evidentirati dolazak, a potom FitPass karticu vratiti Vama.

Da li mogu da posjećujem više sportskih objekata tokom jednog mjeseca?

Odabirom paketa članarine se ne opredeljujete za jednu aktivnost ili objekat, već ih možete iskoristiti po ličnom nahođenju. Svoje termine možete iskoristiti u jednom ili u nekoliko različitih sportskih objekata.

Da li smijem da ostavim FitPass karticu u sportskom objektu?

Zabranjeno je zadržavanje FitPass kartice u sportskom objektu duže od vremena trajanja treninga. FitPass kartica je lični dokument koji je potrebno nositi sa sobom.

Koje discipline i aktivnosti mogu da koristim uz FitPass karticu?

U FitPass sistemu postoji više od 40 disciplina koje možete trenirati. Na stranici OBJEKTI odaberite aktivnost i pronađite objekat u Vašoj blizini koji u svojoj ponudi ima željenu aktivnost.

Da li su sve discipline/aktivnosti bez doplate?

Većina aktivnosti iz našeg sistema je bez doplate. Međutim, određeni objekti podrazumijevaju određenu participaciju. Na stranici OBJEKTI možete pronaći željeni objekat i u opisu naći sve potrebne informacije.

Da li je potrebna najava ili rezervacija prije odlaska u sportski objekat?

Većina aktivnosti koje se nalaze u FitPass sistemu ne zahtjevaju najavu i rezervaciju. Međutim, određene aktivnosti imaju određene termine i broj mogućih članova na treningu zbog čega je potrebno da se najavite ili rezervišete termin. Na stranici OBJEKTI možete pronaći željeni objekat ili disciplinu i u opisu pronaći sve potrebne informacije.

3. Privatni korisnici

Kako da nabavim FitPass karticu?

Posjetite našu početnu stranicu FITPASS, popunite prijavu i registrujte se na naš sajt. Kada odaberete željeni paket i poručite karticu, dobićete e-mail sa instrukcijama i uputstvom za uplatu. Nakon što evidentiramo Vašu uplatu, poslaćemo zahtjev za izradu kartice i za par dana ćete moći da je preuzmete lično ili ćemo je poslati na željenu adresu.

Koji paketi FitPass članarina su u ponudi?

U ponudi FitPass-a postoje mjesečne članarine od 12, 16 i 30/31 termin i višemjesečne članarine od 3, 6 i 12 mjeseci koje imaju po 16 termina za svaki mjesec. Na višemjesečne pakete je obračunat popust.

Gdje i kako mogu da uplatim članarinu za FitPass karticu?

Uplatu možete izvršiti u bilo kojoj pošti, banci, putem e-bankinga.

Kako mogu da preuzmem svoju FitPass karticu?

Nakon što evidentiramo Vašu uplatu, poslaćemo zahtjev za izradu FitPass kartice. Za par dana ćete dobiti obavještenje od našeg korisničkog servisa da je Vaša FitPass kartica spremna. Preuzimanje se vrši shodno Vašem odabiru, prilikom registrovanja. Karticu možete preuzeti lično u našoj kancelariji u Sarajevu,Ul.Tvornička broj 3 svakim radnim danom 9 do 17h ili je možemo poslati na željenu adresu brzom poštom. *Dostava kartice na željenu adresu se dodatno naplaćuje po uslovima i cjenovniku kompanije koja izvrši dostavu -

Kako se aktivira FitPass kartica?

Kontaktirajte naš korisnički servis nakon preuzimanja/dobijanja FitPass kartice na broj 033/867-591 i odredite datum početka Vaše rekreacije, tj. od kada želite da Vaša FitPass kartica bude aktivna. Neophodno je da aktivirate karticu najkasnije sedam dana od dana preuzimanja.

Da li mogu da pauziram/stopiram FitPass članarinu?

Jednom aktivirana članarina se ne može pauzirati. Obratite pažnju na datum aktivacije kartice.

Kako se provjerava broj preostalih termina i datum isteka članarine?

Termini su određeni na mjesečnom nivou i možete ih iskoristiti u vremenskom periodu od 1/3/6/12 mjeseci, u zavisnosti od paketa koji ste odabrali, od dana kada ste aktivirali karticu do dana isteka članarine.

Da li se neiskorišteni termini prenose u naredni mjesec/članarinu?

Neiskorišteni termini se ne prenose u naredni mjesec/članarinu.

Kako se uplaćuje nova FitPass članarina?

Sedam dana prije isteka tekućeg paketa, na Vaš e-mail će stići obavještenje o isteku članarine i uputstvo za narednu uplatu. Ukoliko želite da promjenite svoj paket članarine, iznos uplate uskladite sa željenim paketom. Nakon evidentiranja uplate, kartica će biti aktivirana, a Vi ćete dobiti obavještenje putem SMS poruke

Izgubio/la sam FitPass karticu. Šta da radim?

U slučaju gubitka/krađe FitPass kartice, pozovite naš korisnički servis na broj telefona 033/867-591 i prijavite nestanak. Izrada nove kartice se naplaćuje 10 KM. Nakon evidentirane uplate, kartica će biti gotova za dva do tri radna dana nakon čega ćete moći da nastavite sa korištenjem svoje članarine.

4. Poslovni Korisnici

Kako da nabavim FitPass karticu?

Karticu možete dobiti jedino ukoliko ste zaposleni u kompaniji koja je registrovana u BiH i ukoliko je Vaš poslodavac partner FitPass sistema.

Kako mogu da platim FitPass članarinu?

Plaćanje članarine za poslovne korisnike zavisi od kompanije u kojoj rade, to jeste od tipa sastavljenog ugovora. Molimo Vas, obratite se službi ljudskih resursa u Vašoj kompaniji kako bi dobili više informacija.

Kako mogu da preuzmem svoju FitPass karticu?

Kartice će biti isporučene Vašoj kompaniji koja dalje distribuira kartice svojim zaposlenima.

Izgubio/la sam svoju karticu. Šta da radim?

U slučaju gubitka/krađe kartice, potrebno je prijaviti našem korisničkom servisu na broj telefona 033/867-591 ili se obratiti službi ljudskih resursa kompanije u kojoj radite. Nova kartica će biti izrađena kroz dva do tri radna dana.

Moja kompanija nije partner FitPass sistema. Šta da radim?

Ukoliko želite da Vaša kompanija bude partner FitPass sistema i svojim zaposlenima omogući dodatne pogodnosti, ostavite nam kontakt podatke Vaše službe ljudskih resursa i odgovorne osobe i mi ćemo ih kontaktirati i pokušati da ostvarimo saradnju. Ako Vaša kompanija ne bude zainteresovana za saradnju, uvijek možete kupiti neki od paketa namijenjen privatnim korisnicima.